پرتال تفریحی ، اجتماعی پاتوق ایرانیان

http://www.patoghiranian.ir/

گروه ورزش

گروه ورزش

گروه ورزش

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
رونمایی از هواپیمای جالب تیم ملی برزیل +عکس
خلاصه مطلب :
 هواپيماي تيم ملي برزيل در جام جهاني 2014 برزيل يک بوئينگ 737 است که به شکل بسيار جالبي رنگ‌آميزي شده است. 
 
تيم ملي برزيل در گروه اول جام جهاني با تيم‌هاي ملي کرواسي، کامرون و مکزيک همگروه است.
 
ادامه مطلب شماره مطلب : 370
رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی
خلاصه مطلب :

دراین مراسم که درسالن همایش های هتل المپیک برگزار شد، مسوولان فدراسیون فوتبال درحضور جمع کثیری از مسوولان سیاسی و ورزشی کشور از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان با نقش یوزپلنگ ایرانی برای حضور در جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل رونمایی کردند.

دراین پیراهن پرچم جمهوری اسلامی ایران، آرم فدراسیون فوتبال،نقش یوزپلنگ ایرانی به همراه آرم ال اشپورت نقش بسته است.

ادامه مطلب شماره مطلب : 364
مراسم جشن پنجاهمین سالگرد تیم پرسپولیس +عکس
خلاصه مطلب :

 مراسم جشن پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس با حضور انبوه پیشکسوتان و بزرگان تاریخ فوتبال پرسپولیس و چهره های سرشناس عرصه ورزش و هنر کشور برگزار شد.

ادامه مطلب شماره مطلب : 357
آموزش ١٠ حرکت ساده یوگا
خلاصه مطلب :

خیلی‌ها تا اسم یوگا را می‌شنوند، تصورشان تمریناتی دشوار است که همه از پس آن برنمی‌آیند، اما  واقعیت این است که یوگا می‌تواند ساده باشد، اگر امروز صبح بعد از بیرون آمدن از تختخوابتان دست‌هایتان را بالا کشیده باشید، تقریباً یک حرکت یوگا انجام داده‌اید. یوگا هوشیاری نسبت به حرکات کششی ایجاد می‌کند که به هم‌ترازی بدنتان توجه کرده و حرکات را دقیقاً روی بدنتان احساس کنید. بسیاری حرکات پایه یوگا به نظرتان آشنا می‌آیند. در زیر به ۱۰ مورد از حرکاتی اشاره می‌کنیم که بااینکه ساده به نظر می‌رسند اما گروه‌های عضلانی اصلی بدنتان را کشش داده و قوی می‌کند.
 

ادامه مطلب شماره مطلب : 326
 عکس دیده نشده محمد علی فردین با تختی
خلاصه مطلب :

فردین و تختی در مقطعی با هم کشتی می گرفتند که پس از رفتن فردین به سینما این ارتباط کمرنگ شد.

این عکسی است که کمتر در دید مردم قرار گرفته است و بدون شک خیلی ها هم هستند که آن را ندیده اند.عکس های زیادی از مرحوم تختی و فردین منتشر شده است اما این عکس که فردین در حال دراز و نشست رفتن است و تختی هم دارد حرکات او را می شمارد کمتر در جایی دیده شده است.

ادامه مطلب شماره مطلب : 314
گفتگویی با جواد نکونام به همراه عکس فرزندش
خلاصه مطلب :

باشگاه «پاس» تا قبل از انتقال غلطش به همدان بدون شك يكي از وزنه هاي فوتبال ايران بود. اين باشگاه خاستگاه بسياري از فوتباليست هاي نامدار ايران بوده؛ از «همايون شاهرخي» سال هاي خيلي دور گرفته تا همين «حسين فركي» و بعدتر جوان هايي مثل «وحيد هاشميان» و «جواد نكونام» كه توانستند تا سطح اول فوتبال اروپا هم پيش بروند.

نكونام از نظر گرايش هواداري، يك استقلالي محسوب مي شود اما شناسنامه فوتبال او در پاس صادر شد و كاپيتان اين روزهاي تيم ملي در اين مجموعه رشد كرد و لژيونر شد. نكونام را بايد جزو دسته كم تعداد فوتباليست هاي ايراني قلمداد كرد كه به معناي واقعي دنبال كار حرفه ايست. او را قبل از لژيونر شدن هم به ياد دارم كه سعي مي كرد فوتباليستي حرفه اي باشد و اصلاً با برخورداري از همين ويژگي بوده كه توانست سال ها در يكي از معتبرترين ليگ هاي باشگاهي جهان يعني «لاليگا»ي اسپانيا بازي كند و در حقيقت دوام بياورد.

ادامه مطلب شماره مطلب : 301
با 10 دقیقه ورزش در روز به اندام ایده آل خود برسید
خلاصه مطلب :

آیا شما اندام رویایی‌تان را به دست آورده‌اید؟بی‌شک دیگر هیچ تلاشی در این زمینه نمی‌کنید!حدود 10 دقیقه تمرین در روز به شما امکان می‌دهد که نتیجۀ به دست آمده را حفظ کنید. ارزشش را دارد، نه؟

اگر بتوانید هر روز تمرین کنید، بسیار عالی است. ولی اگر تمرینات برایتان خسته‌ کننده‌ هستند، حداقل 3 تا 4 بار در هفته انجام شان دهید.
 
ادامه مطلب شماره مطلب : 258
تناسب اندام به روش بادی‌پامپ (BodyPump)
خلاصه مطلب :
بادی‌پامپ شکلی جدید و پرهیجان برای وارد کردن ورزش و تناسب‌اندام به زندگی‌ آدمهاست و کلاس‌های ورزشی این رشته این روزها در اکثر باشگاه‌ها بر پا می‌شود.

بادی‌پامپ بااینکه ابتدا  توسط لزمیلز (Les Mills) در نیوزلند آغاز شد اما الان در سراسر دنیا کلاسی پرطرفدار برای همه سطوح ورزشی به شمار می‌رود.

این کلاس‌ها که توسط مربیانی حرفه‌ای برگزار می‌شود، با حجم بالای کالری که کمک می‌کند در یک جلسه بسوزانید، قبل و بعد از جلسه تمرین لبخند را به روی لبانتان می‌نشاند.
 
ادامه مطلب شماره مطلب : 18
پردرآمدترین ورزشکاران زن دنیا
خلاصه مطلب :

 

ورزش حرفه ای روحیه ای جنگجویانه می خواهد و معمولا کسانی که دنبال ورزش حرفه ای می رود افرادی سختکوش هستند.

جنجگویی و سخت کوشی و پشتکار یه روی سکه ورزش حرفه ای است و روی دیگر آن پول است.

تلاش های پیگیر بسیاری از ورزشکاران، چه زن و چه مرد، سرانجام به بار می نشیند و گذشته از مدال هایی که ورزشکار به دست می آورد، پول هم برای ورزشکار سرازیر می شود.

در این گزارش به سراغ پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان رفته ایم که بیشتر آنها از رشته پولساز و در عین حال بسیار سخت تنیس هستند.

 

ادامه مطلب شماره مطلب : 13

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی ما ایرانیان

پاتوق شارژ

خرید آسان شارژ

چت روم پاتوق ایرانیان

مکانی برای ارتباط با دوستان