close
تبلیغات در اینترنت
سه روش تنفس برای کاهش اضطراب

پرتال تفریحی ، اجتماعی پاتوق ایرانیان

http://www.patoghiranian.ir/

سه روش تنفس برای کاهش اضطراب

همین لحظه اضطرابتان را با تنفس عمیق کم کنید؛ تمرین تنفس عمیق سیستم عصبی پاراسمپاتیک ما را که مسئول فعالیت‌های بدن در زمان استراحت است، تحریک می‌کند. این سیستم عصبی دقیقاً متضاد با سیستم عصبی سمپاتیک ما عمل می‌کند که فعالیت‌هایی که با واکنش جنگ و گریز در ارتباط است را تحریک می‌کند. باما باشید تا به شما بگوئیم روش صحیح تنفس برای کاهش اضطراب خود از تمامی عملکردهای خودکار بدن ،عملکردهای قلبی-عروقی، گوارش، هورمونی، غددی، ایمنی ، فقط تنفس است که می‌تواند به سادگی به صورت اختیاری کنترل شود. با تغییر اختیاری…

سه روش تنفس برای کاهش اضطراب

همین لحظه اضطرابتان را با تنفس عمیق کم کنید؛ تمرین تنفس عمیق سیستم عصبی پاراسمپاتیک ما را که مسئول فعالیت‌های بدن در زمان استراحت است، تحریک می‌کند. این سیستم عصبی دقیقاً متضاد با سیستم عصبی سمپاتیک ما عمل می‌کند که فعالیت‌هایی که با واکنش جنگ و گریز در ارتباط است را تحریک می‌کند. باما باشید تا به شما بگوئیم روش صحیح تنفس برای کاهش اضطراب خود از تمامی عملکردهای خودکار بدن ،عملکردهای قلبی-عروقی، گوارش، هورمونی، غددی، ایمنی ، فقط تنفس است که می‌تواند به سادگی به صورت اختیاری کنترل شود. با تغییر اختیاری…

سه روش تنفس برای کاهش اضطراب
خلاصه داستان :

همین لحظه اضطرابتان را با تنفس عمیق کم کنید؛

تمرین تنفس عمیق سیستم عصبی پاراسمپاتیک ما را که مسئول فعالیت‌های بدن در زمان استراحت است، تحریک می‌کند. این سیستم عصبی دقیقاً متضاد با سیستم عصبی سمپاتیک ما عمل می‌کند که فعالیت‌هایی که با واکنش جنگ و گریز در ارتباط است را تحریک می‌کند.


باما باشید تا به شما بگوئیم روش صحیح تنفس برای کاهش اضطراب خود




بازدید کننده محترم لطفا برای نمایش مطالب قبل از هر چیز عضو سایت شوید با تشکر از شما دوست گرامی


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان